Online Mod List

Transformice Quotes


View Top Rated Quotes Search QuotesSubmit Your Own Quote
  1. Rating: 1

    [Ilovenaomi] IF MY NOSE DOES NOT DECIEVE ME THEN I SMELL CURRY. WHO IS MAKING CURRY AT 10:30 PM ?

    Submitted by Jessusmylove - Comments (0)
  2. Rating: 1

    [Chucky*****] Aqua cx
    Cheeeeeese *-* (32.42s)
    [Aquaviolet] Wut
    [Chucky*****] do u have fraiese
    [Aquaviolet] No
    [Chucky*****] k
    [Chucky*****] lol

    I hate it when people ask me that >.<

    Submitted by Aquaviolet - Comments (0)
  3. Rating: 1

    [Jessusmylove] SCHWULE I WISH U WUD DIE CUZ UR FAT N POOR
    [Jessiccahh] that is the most accurate description of her

    Submitted by Jessusmylove - Comments (0)
  4. Rating: 1

    • [14:15] [Jadidragon] I know one thing i learned at maths
    • [14:15] [Jadidragon] im 100% done with this game

    Submitted by Rohanthebest - Comments (0)
  5. Rating: 1

    [18:56] [Omgparisxx] really guy with the big keyboaRD MOUTH just go to hell fat piggy and get a life techanical fatty
    [18:56] [Swerpee] LMFAOOO
    [18:56] [Swerpee] THAT WAS THE BEST THING I'VE EVER READ
    [18:56] [Swerpee] LOOOOOL
    [18:57] [Omgparisxx] really FUK OFF AND GO DO YOUR HOMEWORK OR SOMTHIN GEEKY NO ONE LIKES U PIGGY
    [18:57] [Wlmtl] I can't understand u....
    [18:58] [Homologate] Loving the "insults" omgparis...
    [18:58] [Omgparisxx] REALLY SHOULD HAVE GONE TO SPECSAVERS
    [18:58] [Omgparisxx] YEAH THANX KIDDY LOL
    [18:59] [Armontheking] HACKS
    [18:59] [Omgparisxx] THANX GEEK THAT NO ONE LIKES

    Submitted by Swerpee - Comments (0)
  6. Rating: 1

    "WHATEVER FOREVER."

    Submitted by Jjongsayshi - Comments (0)
  7. Rating: 3

    • [17:01] [Noedles] would u cut off ur penis to save your mother

    Submitted by +Goondad - Comments (0)
  8. Rating: 1

    [Jazluvsjulia] how the fuck am i racist
    [Ginabores] u said kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    [Joonan] you like kkk?
    [Rainbowlory] kkkkkkkkkkkkkkk
    [Jazluvsjulia] KKKKKK IM SO RACIST
    [Jazluvsjulia] KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    [Ginabores] Jazluvsjulia IS RACIST AS FUCK
    [Rainbowlory] kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    [Ginabores] WOW KU KLUX KLAN PEOPLE EVERYWHERE
    [Ginabores] I'm black
    [Ginabores] JUVASLIS or sum shit
    [Jazluvsjulia] [Ginabores] JUVASLIS or sum shit// you can't even fucking spell my name you dumbshit
    [Ginabores] did u just call me a nigger?
    [Skydazzbttdm] Soulmate : Juvaslis
    [Jazluvsjulia] [Ginabores] did u just call me a nigger?// WHO THE FUCK CALLED U A NIGGER OMG
    [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails
    [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails defenitly
    [Jazluvsjulia] ginabores u "think" i never said it. And have you ever thought that kkkkkk is a brazilian way of laughing? didn't think so, now fuck off. how the fuck am i off the rails lmaoOO
    [Jazluvsjulia] [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails defenitly// please learn to spell before you talk to me, i'l pay for your english classes, goodbye.
    [Skydazzbttdm] Ginabores here is an advice from me : Go kill yourself.
    [Skydazzbttdm] LOOOL
    [Jazluvsjulia] bye vaginabores LMFAO

    Submitted by Jazluvsjulia - Comments (0)
  9. Rating: 1

    [Jazluvsjulia] how the fuck am i racist
    [Ginabores] u said kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    [Joonan] you like kkk?
    [Rainbowlory] kkkkkkkkkkkkkkk
    [Jazluvsjulia] KKKKKK IM SO RACIST
    [Jazluvsjulia] KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK [Ginabores] Jazluvsjulia IS RACIST AS FUCK
    [Rainbowlory] kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    [Ginabores] WOW KU KLUX KLAN PEOPLE EVERYWHERE [Ginabores] I'm black
    [Ginabores] JUVASLIS or sum shit
    [Jazluvsjulia]
    [Ginabores] JUVASLIS or sum shit// you can't even fucking spell my name you dumbshit [Ginabores] did u just call me a nigger?
    [Skydazzbttdm] Soulmate : Juvaslis
    [Jazluvsjulia] [Ginabores] did u just call me a nigger?// WHO THE FUCK CALLED U A NIGGER OMG
    [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails
    [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails defenitly
    [Jazluvsjulia] ginabores u "think" i never said it. And have you ever thought that kkkkkk is a brazilian way of laughing? didn't think so, now fuck off. how the fuck am i off the rails lmaoOO
    [Jazluvsjulia] [Ginabores] Jazluvsjulia u off the rails defenitly// please learn to spell before you talk to me, i'l pay for your english classes, goodbye.
    [Skydazzbttdm] Ginabores here is an advice from me : Go kill yourself.
    [Skydazzbttdm] LOOOL
    [Jazluvsjulia] bye vaginabores LMFAO

    Submitted by Jazluvsjulia - Comments (0)
  10. Rating: 2

    [Spiderbun] Giraffes are just horses that did too much deep throating.
    [Spiderbun] Horses have big dicks after all

    Submitted by Spiderbun - Comments (0)
  11. Rating: 4

    [Rainbowbooty] 666 aka the number of dicks i want in my ass

    Submitted by Sluttyprince - Comments (1)
  12. Rating: 1

    [Mousemommy] Ouro ur secretly a pineapple aren't u
    [Ouroboro] i wish
    [Ouroboro] if i was id be a cannibal
    [Mousemommy] Dats wut dey all say
    [Mousemommy] I kno de truff
    [Ouroboro] dey tho?
    [Damparen] ROFL
    [Ouroboro] fick ok ill come clean
    [Ouroboro] im a pineappl
    [Ouroboro] i like to eat myself
    [Mousemommy] I KNEW IT
    [Damparen] XD

    Submitted by Mousemommy - Comments (0)
  13. Rating: 1

    • [17:17] [Kittyepress] erious fucking lythe good and bad endings in fnaf 3 made me cry.
    • [17:17] [Wingrainbow] fuk fnaf3
    • [17:17] [Wingrainbow] it scared the shit outta me
    • [17:18] [Wingrainbow] oh and i found out
    • [17:18] [Wingrainbow] mikee
    • [17:18] [Wingrainbow] is
    • [17:19] [Wingrainbow] a girl
    • [17:19] [Kittyepress] l0l
    • [17:19] [Kittyepress] curls up in ball and cries slowly
    • [17:19] [Wingrainbow] y u crying
    • [17:20] [Kittyepress] the fucking endings make me CRY
    • [17:20] [Kittyepress] AAAAAAAAAAAAAAAH
    • [17:20] [Kittyepress] SCREECH

    Submitted by Wingrainbow - Comments (0)
  14. Rating: -1

    *I changed names up a bit so you know who is speaking*
    (For safety security issues, I blurred the dude's name that whispered me today.)
    > [e2] [Csan****supe] hey
    < [Aquaviolet] hi
    > [e2] [Csan****supe] how r u
    < [Aquaviolet] good
    > [e2] [Csan****supe] u a girl
    < [Aquaviolet] Yes
    > [e2] [Csan****supe] want to go out
    < [Aquaviolet] No
    > [e2] [Csan****supe] ok *bleep* u -- (he actually said something else but I want to keep this rated G)
    < [Aquaviolet] Wow

    Submitted by Aquaviolet - Comments (0)
  15. Rating: 2

    > [100] [Ratattacktac] haha but my cock is so big
    > [100] [Ratattacktac] it won first prize in the county fair

    Submitted by Grracie - Comments (0)
  16. Rating: 5

    • [22:05] [Shiller] i miss my life before tfm
    • [22:06] [Shiller] oh wait there was still nothing before that

    Submitted by Creir - Comments (0)
  17. Rating: 3

    [03:46] [Noedles] im not even looking for a girl im tryna stop fap
    [03:46] [Bendoverr] then go search male porn
    [03:46] [Piiano] what a wild conversation
    [03:46] [Bendoverr] it'll turn you off
    [03:46] [Noedles] omg that is sucha good idea
    [03:47] [Bendoverr] we're trying to help jordan off his fap addiction
    [03:47] [Piiano] impossible
    [03:47] [Johnnyhobo] so a week from now, noeds is gonna end up gay

    Submitted by Bendoverr - Comments (0)
  18. Rating: 1

    < [Katkatkatie] your future is set
    < [Katkatkatie] you will now marry nic cage and have 69 kids named jeffrey no matter what
    > [e2] [Katkatkatie] WHO TF IS THAT THO
    < [Katkatkatie] http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQO1HQRSX65zBRU4cj3iWsbi5rCyqy9EbovLp0SJZ8bJYFR4eP2bA
    > [e2] [Katkatkatie] EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    > [e2] [Katkatkatie] HES UGLY
    < [Katkatkatie] LOLOL
    > [e2] [Katkatkatie] HAMMY DO U HATE ME
    > [e2] [Katkatkatie] CRIES
    < [Katkatkatie] LOL OMG
    > [e2] [Katkatkatie] WHY
    < [Katkatkatie] http://dorkshelf.com/wordpress/wp-content/uploads//2010/11/conair_587x295.jpg
    < [Katkatkatie] http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7WZnezlWWLDPk2T_z8WSEih2t4GRxdanFuVUeno8nvNOZwL58UA
    > [e2] [Katkatkatie] EW
    > [e2] [Katkatkatie] STOP
    > [e2] [Katkatkatie] PLEASE HAMMY THESE ARE BLINDING
    < [Katkatkatie] http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScpO-ocal8B04JoTUTCXt0hPP02vfrESh5z7gysSvfQNuao_Ix1Q
    > [e2] [Katkatkatie] NO
    > [e2] [Katkatkatie] I REFUSE TO LOOK AT THAT
    < [Katkatkatie] its not nic cage omg
    < [Katkatkatie] its liam hemsworth in a sexy pose i swear
    > [e2] [Katkatkatie] if you're wrong
    > [e2] [Katkatkatie] you gotta post
    > [e2] [Katkatkatie] something rlly embarrasing on the cafe
    < [Katkatkatie] ok
    > [e2] [Katkatkatie] HAMMY
    < [Katkatkatie] LOLOL
    > [e2] [Katkatkatie] I SWEAR TO MOTHERFUCKING GOD
    > [e2] [Katkatkatie] YOU ARE SO MEAN

    Submitted by Hammyish - Comments (1)
  19. Rating: 0

    Dammit ele

    • [Tomstoms] and watch ele go off
    • [Tomstoms] hmmm
    • [Labieyyy] why r you saying lab when you dont even know me???.
    • [Tomstoms] couse those are the 1st 3 letters of your username and I dont know any other way to call you?
    • Electrusbolt has disconnected.
    • [Tomstoms] TOLD YOU
    • [Tomstoms] TOLD YOU!!!!
    • [Onkei] yep
    • [Labieyyy] wanna subscirbe to me??
    • [Onkei] damn ele

    Submitted by Tomstoms - Comments (0)
  20. Rating: 1

    • [Davyroxxx] One of the biggest missed opportunities about this game is a particular sham power I've had in mine.
    • [Davyroxxx] Shampoo.

    Submitted by Davyroxxx - Comments (2)
  21. Rating: 1

    [Busterthedog] wait how do you leave your tribe again
    [Busterthedog] i forgot completely how
    [Busterthedog] W8
    [Imonhd] lick your name
    [Busterthedog] NVM
    [Imonhd] LOL
    [Imonhd] CLICK
    [Busterthedog] LICK
    [Imonhd] AHAHAHA
    [Bbdeea] xD

    Submitted by Imonhd - Comments (0)
  22. Rating: 1

    [Aquaviolet] G2G guys, have fun
    [Jennastarz] NEIN
    [Aquaviolet] Fine, don't have fun. :P bye

    Submitted by Aquaviolet - Comments (0)
  23. Rating: 1

    [~Moderator] Edwardac was banned for 72 hours. Reason: Choose an appropriate avatar please.

    Submitted by Ilovetiggers - Comments (0)
  24. Rating: 1

    [Matrixawp] hhhhhhhhhhhhh
    [Skydazzbttdm] hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    [Jazluvsjulia] hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    [Skydazzbttdm] matrix come ts i will play it hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    [Matrixawp] hhhhhhhhhhh ok hhhhhhhhhhhhhhhh
    [Skydazzbttdm] hhhhhh
    [Jazluvsjulia] hhhhhhhhhh aaahhhhhhhhhh ah ah ah
    [Matrixawp] jaz download teamspeak ok hhhhhhhhhhhhhh
    [Matrixawp] ok hhhhhhhhhhh
    [Jazluvsjulia] ok hhhhhhhhhhhhhhhh
    [Deemouse] Is hhhhhhhhhhh like the arab of kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    [Vanessaskytr] Dee lmfao
    [Matrixawp] yes
    [Deemouse] ;-;
    [Deemouse] I'm srs
    [Skydazzbttdm] hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    [Matrixawp] hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Submitted by Jazluvsjulia - Comments (0)
  25. Rating: 1

    [Azaleae] oh
    [Azeleae] oh
    [Azalaea] oh
    [Azalaae] oh

    Submitted by Comeatmebroz - Comments (0)
  26. Rating: 3

    [21:04] [Kiarsue] it's not that I don't love you fluf,
    [21:04] [Flufeetail] :D
    [21:04] [Kiarsue] It's that I won't love you
    [21:04] [Flufeetail] D:

    Submitted by Flufeetail - Comments (0)
  27. Rating: 1

    • [Ellesaur] oh i thought the SK was south karolina
    • [Ellesaur] then i realized carolina starts with a c
    • [Rockingtyler] gj
    • [Rockingtyler] I have family that lives in north karolina.
    • [Ellesaur] can u not
    • [Katiefantage] i read that as koralina
    • [Rockingtyler] but it's tru
    • [Rockingtyler] Coraline.
    • [Katiefantage] korra lina
    • [Ellesaur] so apparently south carolina is now known as south korra lina

    Submitted by Ellesaur - Comments (0)
  28. Rating: 1

    • [21:52] [Troyrule] does anyone have the tan color code?
    • [21:52] [Rohanthebest] Go to the beach if you want to tan
    • [21:52] [Galyl] hahaha
    • [21:52] [Comeatmebroz] aint no coding will get u a tan

    Submitted by Rohanthebest - Comments (0)
  29. Rating: 1

    [Captainfresh] hyow tf does a stingray kill a shark
    [Kapturemice] >:?
    [Gujiniuniu] Kill?
    [Mmaatttt] stings it probably
    [Gujiniuniu] ^
    [Grracie] ^
    [Captainfresh] does it sting
    [Mmaatttt] the stingray?
    [Gujiniuniu] I would think
    [Mmaatttt] yeah
    [Mmaatttt] it stings

    Submitted by Grracie - Comments (0)
  30. Rating: 1

    [Lpspetworld] what do night clubs and unicorns have in common? They all get horny o-o
    [Xshyshyx] This chat tho.

    Submitted by Lpspetworld - Comments (0)